Skontaktuj się z nami

e-mail: biuro@unitur.pl

tel.: 583 44 66 55 

 

Godziny pracy biura:

poniedziałek - piątek   

08:00 - 15:00

 

 

      

Biuro Turystyki Unitur

Co o nas mówią?
Dlaczego warto nam zaufać?

Porady dla rodziców

Jak zarezerwować wypoczynek dla dziecka

1. 

Rezerwację można dokonać:

  • Korzystając z systemu rezerwacyjnego na naszej stronie internetowej.

  • Drogą e-mail:  biuro@unitur.pl

  • Telefonicznie:  58 344 66 55

  • Osobiście w siedzibie naszego biura w Gdańsku, Al. Hallera 14 (wjazd na duży parking od ul. Leczkowa).

2.

Na podany podczas dokonywania rezerwacji adres e-mail otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Po weryfikacji danych prześlemy niezbędne dokumenty (m.in.: umowę-zgłoszenie wraz z warunkami uczestnictwa oraz kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku).

3.

W terminie 7 dni od dokonania rezerwacji prosimy o wpłatę zaliczki. Jej wysokość oraz numer konta podane będą na umowie oraz na potwierdzeniu rezerwacji (zwyczajowo jest to ok. 20 % ceny usługi). Rozliczenie pozostałej części należności do 30 dni przed wyjazdem.

4.

Najpóźniej dwa tygodnie przed wyjazdem musimy otrzymać od Państwa oryginał karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku. Kuratorium Oświaty (na chwilę obecną) nie akceptuje skanu tego dokumentu.

5.

Nie później jak dwa tygodnie przed wyjazdem otrzymają Państwo od nas szczegółowe informacje m.in.: dokładne miejsce i godzinę wyjazdu, telefon kontaktowy do kierownika wypoczynku, sugestie i uwagi dotyczące bagażu oraz ważne wskazówki. Ponadto prześlemy i poprosimy o wypełnienie oraz dostarczenie na zbiórkę niezbędnych regulaminów i oświadczeń m.in.: oświadczenie o podawaniu leków, regulamin kolonii-obozu oraz regulamin higieny i oświadczenie w związku z pandemią COVID-19.

 

Bon turystyczny

Nasze biuro akceptuje płatność bonami turystycznymi. Płatności można będzie dokonywać za kolonie letnie odbywające się na terytorium naszego kraju (tj. miejsce zakwaterowania w Polsce). Rozliczenie bonem będziemy realizować w momencie końcowej płatności za wyjazd (jeden miesiąc przed planowanym wyjazdem). Bonem turystycznym nie płacimy zaliczki.

 

COVID-19

W związku z wciąż niestabilną sytuacją epidemiologiczną umożliwiamy Państwu całkowicie bezpłatną rezygnację z wyjazdu do 14 dni przed wyjazdem. Gwarantujemy pełen zwrot poniesionych kosztów.